Artık her marka logosunda benzer bir artan çapraz çizgi var. Bu ince tasarım uygulaması, şirket ile üç markası arasında birleşik bir görünüm yaratıyor. Ayrıca şirketin daha sürdürülebilir bir gelecek yaratma misyonunun marka portföyünde tutarlı bir şekilde görsel olarak temsil edilmesini sağlar.
Başkan Yardımcısı ve Küresel Satış ve Pazarlama Bölümü Başkanı SK Lee şunları söylüyor: “Bu yıl, LX Hausys için anlamlı değişikliklerin olduğu çok özel bir an oldu. Sadece şirket ismimizi değil, markalarımızı da değiştirdik. Bu değişiklikler kimliğimizi birleştirecek ve kaliteli ürünlerimizi dünyaya göstermemiz için bizi tek bir güçlü sesle ileriye taşıyacaktır.”
HFLOR, ahşap ve mermer gibi doğal doku ve görsellerin gerçekliğini doğru ve karmaşık bir şekilde yansıtan, dayanıklı, esnek levha ve fayans ürünleri sunar. Geniş ürün yelpazesi, tek katmandan çok katmana, yapıştırmalı, tıklamalı veya gevşek döşemeli kurulumu kapsar ve konut veya ticari alanlar için üretilmiştir. HFLOR, geri dönüştürülebilir, kısmen geri dönüştürülmüş malzemeden yapılmış ve iç mekan hava kalitesini bozabilecek maddeler içermeyen bir ürün portföyü sunmaktadır.
Viatera, yüksek oranda doğal malzeme bileşimine sahiptir ve yüzde 93’e kadar kuvars içerir. Viatera, yalnızca doğal taşlarda bulunan doku ve desenleri yeniden üreten ileri teknolojiyle lüks, doğa dostu bir estetiği bünyesinde barındırıyor ve doğanın özünü mekan tasarımına taşıyor. Viatera gözeneksiz bir yüzey olduğundan temizliği ve bakımı kolaydır. Ayrıca günlük lekelere ve çizilmelere karşı dayanıklıdır.
HIMACS, heykelsi ve yüksek performanslı duvar kaplamaları gibi mimari ve iç mekan uygulamalarının yanı sıra mutfak ve banyo yüzeylerinde yaygın olarak kullanılmaktadır. Ticari, konut ve kamusal alan projeleri için idealdir HIMACS, kalite, estetik, imalat, işlevsellik ve hijyen açısından en yüksek standartları karşılayan pürüzsüz, gözeneksiz ve görsel olarak kusursuz bir yüzey sağlamak üzere bir araya gelen mineraller, akrilik ve doğal pigmentlerden oluşur ve geleneksel malzemelere göre çok sayıda avantaj sunar.
LX Hausys’in mimarlara, tasarımcılara ve şartname hazırlayanlara yüksek kaliteli ürünler sunmaya yönelik süregelen kararlılığıyla birlikte bu bütünsel marka değişiklikleri, şirketin marka yönetimi felsefesini karşılamanın temel unsurlarıdır: sürdürülebilir bir gelecek için bir vizyon yaratmak.